Funny replies thread quote replies you found funny!

OMG I’m so excited XDDD

1 Like

I just realized that there’s a chapter five to Sally Face.

1 Like

Sally Face?

You didn’t know that-?

Nope. I do now.

Yeppers.

Him

3 Likes

image I laughed so hard

3 Likes

omg so cute ahahahahahah

Hatsune Face

1 Like

Hey guys, let’s not go too off-topic please.

@Ouijaloveletters and @KiaraTheSnek

1 Like

Right, sorry!

1 Like

Anyone else want to vote, @Discussions & @Artists?

5 Likes

The quote winners of this week…
For the Art Quotes are…

First place:

AND

Second places:


CONGRATS, they’ll be up on Instagram later!

@Discussions & @Artists

10 Likes

OMG THANKSSSS

2 Likes

Forum Quotes of the Week (for Instagram)

This week, I’ve chosen Food to be this week’s section. So please share and quote your favourite posts from this section. They MUST be from that section. Let’s start quoting the best posts! (wink)

See the guide to this above!

@Discussions

8 Likes

Here’s a bunch!

7 Likes

I created that spicy food thread :slight_smile:

2 Likes

Okay voila




(same tho)


(lolol can’t say I’m surprised lololol)






11 Likes

Yup. Any more quotes you wanna share?

WOAH! This list is AMAZING! Thank you!

2 Likes