Let’s Get to 1,000,000 Replies!

This is interesting but it’s caught my interests. I’ll put it on tracking.

1 Like

It’s on watching for me :joy::rose::two_hearts:

2 Likes

Yeah, I switched it to watching after that post. :joy:

2 Likes

Ooh, yay to people who have it on watching lol

Hopefully this thread picks up some steam or whatever the expression is that I forgot lol and post more
It would be cool to see this thread be really active or whatever if that makes sense

2 Likes

Agreed!

1 Like

I put it on normal. Notifications, man. Imagine waking up to 1084 unread replies (true story)

2 Likes

Omll

That’s so muchhhh
From what?

1 Like

Yeah, you guys did that to me with the last post wins thread. I still have over 11,000 replies to read…

2 Likes

Oml, I just realized that I haven’t been on the rp section of this forum much and that’s usually where I am (ok, more like one thread in the rp section and then in pms lol)

1 Like

Yep, I stayed off the forums while at work today. I had 3 pms over 150 replies in it.

1 Like

Oh rip, yeah, that does make sense though
I feel like the threads here generally aren’t as active as pms? At least that’s what I’m getting so far but idk lol

1 Like

The most frequent poster wins thread

2 Likes

So true, which is ironic since the pm’s don’t count as reads for your trust levels.

1 Like

You’re lucky that’s how many you had.

1 Like

I keep forgetting about my Who Am I game :no_mouth::rose::two_hearts:

1 Like

Oh yeah, I guess we need to do some bumps for it.

1 Like

I just posted one :eyes::rose::two_hearts:

You had 11,000 posts?

1 Like

Ooh, what’s that?

1 Like

Rip, I just fell asleep
I should actually probably try to sleep
But I also don’t want to